Gå til indholdet

Eksempel

Beskrivelse af projektet

Udskiftning af lejlighedsdøre mod hoved- og bitrappe alt inklusiv.

Arbejdet omfatter udskiftning af døre mod hovedtrappe til nye ensfarvede klimadøre med fyldninger i udtryk som eksisterende.
Mod bitrappe vælges ligeledes ensfarvede klimadøre med fyldninger. Eksisterende gerigter genbruges, hvis muligt, og træværk om dør i hoved- og bitrappeopgang males.

Arbejdet i overordnet punkter:

  • Udskiftning af entredøre mod hovedtrappe
  • Udskiftning af entredøre mod bitrappe
  • Maling af træværk om dør mod hoved- og bitrappe

Rådgiver

Plan1 A/S
Projektleder : Navn
Telefon : 22334455
Mail : Demo@plan1.dk

Entreprenør

Navn på entreprenør
Byggeleder : Navn
Telefon : 44556677
Mail :  demo@entreprenør.dk

Bygherre

Eksempel
Forperson: Navn
Telefon : 55667788
Mail : Demo@forening.com

Byggesagsadministrator

Administrator A/S
Administrator: Navn
Telefon : 77889900
Mail : Demo@administrator.dk

Tidsplan
Uger28293031323334353637383940
Etablering af byggeplads
Udskiftning af døre i opgang 12
Malerarbejder i opgang 12
Udskiftning af døre i opgang 10
Malerarbejder i opgang 10
Aflevering og mangeludbedring
Tidsplan
Orientering

Information

12.07.2022

XXXXXXXX XXX XXXXXXXXX

Information

22.07.2022

XXXXXXXX XXX XXXXXXXXX

Referat

26.08.2022

Referat af sidste byggemøde findes i mappen download til højre

Katalog

26.10.2022

Se katalog til inspiration i mappen til højre

F A Q

– Før arbejdet går i gang –

Skal jeg foretage mig noget inden håndværkerne kommer?

Du skal sikre dig at området dine vinduer og døre er ryddet så håndværkerne kan komme til. Arbejdet kan støve, så overdæk eventuelle sarte genstande såsom elektronik mv.

– Når arbejdet er i gang –

Hvordan ved jeg hvornår håndværkerne kommer?

Du modtager en tre-dages varsling fra entreprenøren med tidspunk for ankomst, og hvad du skal gøre, i tilfældet af at du ikke er hjemme på dagen.

– Når arbejdet er afsluttet –

Rydder håndværkerne op efter sig selv?

Håndværkerne bestræber sig på at svine mindst muligt, og rydder også op efter sig selv. De gør dog ikke rent, så du skal forvente at du skal støvsuge og køre overflader over med en fugtig klud.

Hvad gør jeg, hvis jeg opdager fejl/mangler efter håndværkerne har været her?

Når projektet er afsluttet omdeles en fejl/mangel seddel. Her kan du notere eventuelle fejl/mangler. Hvis fejl/manglen anerkendes, kontakter håndværkerne dig med en dato for udbedring.

Hvad gør jeg hvis jeg opdager en fejl/mangel efter projektet er helt afsluttet?

Proceduren for fejl/mangler gentages 1 år efter projektet er afleveret, hvor der igen er mulighed for at notere fejl/mangler. Denne procedure gentages 5 år efter aflevering. Det betyder dog ikke at eventuelle fejl/mangler i mellemliggende perioder ikke udbedres, hvis de findes væsentlige.

Hvad hvis der sker en akut fejl på arbejdet, som skal udbedres hurtigst muligt?

Hvis der opstår en akut fejl eller skade, som skal laves hurtigst muligt, så skal du skrive til bestyrelsen, som så tager fat på den rette med henblik på udbedring.

Dokumenter
Download (Økonomi)

> Inspiration (Altaner)

> Referat – bygherremøde 2 (DEMO)

> Inspiration (Renovering)

> Inspiration ( Installationer)

Download (dokumenter)
Download

> Inspiration (Altaner)

> Referat – bygherremøde 2 (DEMO)

> Inspiration (Renovering)

> Inspiration ( Installationer)